UITslapen bij Unitas S.R.

Lieve UITloper,

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in slapen in één van onze Unitas huizen! De UIT zal dit jaar plaatsvinden van 15 t/m 18 augustus, maar speciaal voor de UIT-slapers hebben we zondag de 14e ook al een BBQ en feest om de UIT extra leuk te beginnen! Het is belangrijk dat je ook inschreven bent voor de UIT, want onze slaapplekken zijn exclusief bedoeld voor UITlopers.

Als UITslaper ben je te gast in een studentenhuis van onze vereniging. Je zult daarom van dichtbij meemaken hoe het eraan toe gaat in een Unitas huis. Er wordt gezorgd dat er een kamer vrij is voor jou en de anderen die komen logeren. Het is wel de bedoeling dat je zelf slaapspullen (matje en slaapzak) meeneemt.

Wanneer je op zondag aankomt, maak je kennis met het huis en kan je je slaapplaats inrichten. Daarna gaan jullie samen naar de Pré-UIT BBQ.

We hebben een beperkt aantal plekken, dus meld je snel aan door het onderstaande formulier in te vullen. We zijn mega enthousiast om je in augustus te verwelkomen in één van onze huizen!

Liefs en tot dan,

Introductie Commissie Intern der Unitas S.R.

Wat kan je verwachten?
Meld je aan als UITslaper!

Vul hieronder je gegevens in