286265250_2671034969706478_6889388630208882069_n.jpg

OVER UNITAS S.R.

WAT IS UNITAS S.R.?

Unitas S.R. is een gemengde vereniging met ca. 1000 leden. Dit maakt de vereniging tot één van de grootste gezelligheidsverenigingen van Utrecht. Desondanks heeft Unitas S.R. haar kleinschaligheid behouden. Zodoende is er in elk jaar een sterke jaarband aanwezig en heb je de mogelijkheid om actief te worden door de vele commissies, besturen en disputen die Unitas S.R. rijk is.

Wij zijn trots op onze geschiedenis en hebben verscheidene mores en tradities tot op de dag van vandaag hoog in het vaandel. Zo komen onze mannelijke leden, net als 100 jaar geleden, nog steeds jas-das op de kroeg en zijn onze borrelavonden niet compleet zonder dat er  studentikoze liederen, met elk hun eigen verhaal, worden gezongen.

VOOR OUDERS

Uw kind verlaat de veilige thuishaven en spreidt zijn of haar vleugels. Wellicht wil hij of zij ook graag lid worden bij een studentenvereniging. Wij kunnen ons voorstellen dat u hier twijfels over heeft. Schroom niet om een mail te sturen naar de Novitiaatscommissie via nc@usr.nl. Wij beantwoorden graag uw vragen zodat u uw kind met een gerust hart op avontuur naar Utrecht kan laten gaan.

INSCHRIJVEN

De online voorinschrijvingen zijn inmiddels voorbij. Het enige andere moment om je voor aankomend jaar in te schrijven zal tijdens de Utrechtse Introductie Tijd (UIT). plaatsvinden. Deze inschrijvingen zullen fysiek plaatsvinden en open gaan op dinsdag 16 augustus. Kom dinsdag gezellig langs ons pand om je in te schrijven! Houd onze site en Instagram in de gaten voor meer info.