Uil_maar_dan_is_Unitas_S.R._nóg_stukje_g

GROTE EVENEMENTEN

PUBQUIZ XTREME

MAANDAG 21:00

Op de maandagavond starten we ons avondprogramma met de legendarische pubquiz met als thema: lamme lullo’s! Het geeft niet als je niet weet wat de hoogste berg van Europa is, je algemene kennis over het studentenleven wordt ook alvast op de proef gesteld.

Nog geen 18? Geen probleem! Met een colaatje kun jij wellicht wel het scherpe antwoord op de vraag geven wat jullie UITgroepje laat winnen!

KAV VERHOUZER

DONDERDAG 22:00

De gehele week hebben we een gigantisch mooi groot terras voor de deur, maar op donderdag komt de festivalvibe al helemaal naar voren. Op deze laatste zwoele zomeravond van de UIT hebben we niemand minder dan Kav Verhouzer, bekend van de zomerhit ‘stap voor stap’!

SNELLE

DONDERDAGAVOND 01:30

Je leest het goed, Snelle! De upcoming rapper van Nederland. Met zijn grote hits knalt deze jongen elke keer weer de hitlijsten in. En hij komt niet alleen! Zijn producer, Donda Nisha, warmt de zaal alvast goed op voordat we gaan knallen met Snelle. Tip: Kom ook langs op ons terras deze avond, want we verwachten binnen no-time een volle zaal.

SNELLE

DONDERDAGAVOND 01:30

WOENSDAG 23:00

SCHUIMPARTY XL

Nog niet genoeg schuim gezien in Albufeira of Lloret? Mooi, wij brengen nog meer schuim speciaal voor jullie in ons pand! Dit is hét enige echte schuimfeest tijdens de UIT en daarmee een van onze best bezochte feesten. Wees daarom echt op tijd, want er staat ongetwijfeld een rij.

Schuimschade wordt helaas niet vergoed bij de meeste verzekeringen. Je krijgt van ons daarom een waterdicht zakje voor je telefoon en andere belangrijke zaken. Als je na een mooie avond doorweekt het pand verlaat, zijn we ook zelfs nog zo lief om je een trui aan te bieden!

FREDDY MOREIRA

DINSDAGAVOND 01:30

Omlaag, omlaag, omlaag… Dit nummer klinkt je vast bekend in de oren (of in de billen)? Freddy is deze zomer te vinden geweest op vele mooie feestjes in Cherso, Mallorca en andere partybestemmingen en nu komt ie het even dunnetjes over doen bij ons!

weekprogramma

SLA ONZE TIMETABLE