Lustrum

Elke 5 jaar viert Unitas S.R. haar verjaardag extra groot. Zo werd twee jaar geleden het 22e lustrum gevierd. De vereniging bestond toen 110 jaar en dit is natuurlijk groots aangepakt met allerlei soorten activiteiten. Zo hebben de leden onder andere kunnen genieten van het indrukwekkende buitenland gala in Keulen, het zwembadfeest, USR Darts en als klap op de vuurpijl het driedaagse festival weekend in Breda.

In 2016 vond het vorige spectaculaire lustrum plaats. In dat jaar reisden 150 leden af naar 7 verschillende locaties in heel Europa gedurende een tien-daagse road trip. Er werd een geweldig festival georganiseerd, genaamd ‘Radar Outdoor’ en we sloten het lustrum af met een buitenland gala in Parijs, om maar een paar activiteiten te noemen.

In 2026 zal het volgende lustrum plaatsvinden. Dit duurt misschien nog even, maar met een beetje geduld zal jij ook de meest legendarische lustrumactiviteiten en -feesten kunnen beleven om jouw studententijd compleet te maken.