Uil_maar_dan_is_Unitas_S.R._nóg_stukje_g

VERVOER

MET DE BUS

Een lekke band of begint de vermoeidheid van dat nachtenlang feesten toe te slaan? Geen paniek! Unitas S.R. is ook bereikbaar met de bus. Wanneer je uitstapt bij de halte stadsschouwburg ben je binnen enkele seconden op ons terras.

Vanaf Utrecht Centraal rijden de volgende bussen langs onze locatie:
Lijn 8    (richting bushalte Wilhelminapark)
Lijn 28    (richting De Uithof)
Lijn 50, 51, 52, 53, 55, 74 en 77    (streekbussen)

TE VOET

Unitas S.R. is lopend gemakkelijk bereikbaar. Ons Symposion is gelegen aan het lucasbolwerk tegenover de stadsschouwburg. Kom je van buiten het centrum? Dan raden we je aan om de fiets te pakken!

MET HET VLIEGTUIG

Nieuw dit jaar! Onze milehigh-commissie ‘Unitas S. aiRlines’ heeft speciaal voor UITlopers die zich willen inschrijven geregeld dat zij zich kunnen laten vervoeren in onze jet. Alleen beschikbaar voor de eerste 30 inschrijvingen, dus wees er snel bij en verplaats jezelf tijdens de UIT in stijl! ARE YOU READY FOR TAKE-OFF?

OP DE FIETS

Utrecht is een drukke stad en de fiets is de populairste manier om je door de stad te verplaatsen. Kom je met de fiets naar ons terras? Zorg er dan voor dat je je fiets plaatst in de daarvoor bestemde fietsenstallingen. Plaats je fiets NIET aan de rechterkant van het terras (naast het fietspad en de bushalte) want hier loopt een blindegeleide pad. Zo ben je niemand tot last en wordt je fiets ook niet verwijderd door de gemeente.

• Snapchat - White Circle
  • YouTube - White Circle