CORONA: VRAAG & ANTWOORD

ALGEMEEN

De Universiteit van Utrecht heeft onlangs een mail gestuurd waarin zij aangeeft rekening te houden met veel digitaal studeren in collegejaar 2020-2021. Juist nu wil je weg bij je ouders en nieuwe mensen ontmoeten! Maar vanuit je studie zullen fysieke momenten om vrienden te maken beperkt zijn. Wil jij aan het echte studentenleven beginnen? Wil jij niet nog een jaar thuis wonen en een studie volgen vanaf je laptop? Je studententijd begint pas echt bij Unitas SR!

NIEUWSBLOK

Dit nieuwsblok updaten wij regelmatig. Hier houden we je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.​

• Tijdens de UIT zullen er geen fysieke activiteiten plaatsvinden.

• Onze disputen, huizen en andere groeperingen zoeken nieuwe mensen! Ook tijdens deze pandemie.

WAAROM JUIST NU LID WORDEN?

• 2020 - 2021: Weinig fysieke studie-bijeenkomsten en wel op zoek naar nieuwe vrienden! De beste tijd om vrienden voor het leven te maken!

• Minder mogelijkheden om vrienden te maken bij je studie of in de nog gesloten Universiteitsbibliotheek.

• Ben je ‘t zat om nog een jaar vanuit je oude kamer achter je laptop “het studentenleven” te ervaren?

• Volgend jaar:

• Zoeken er 80 gasten en 80 chicks jou als clubgenoot

• Komen er 60 plekken vrij in onze disputen

• Komen er 30 plekken vrij in onze huizen

• Zoeken er 28 commissies een eerstejaars

• Durf jij het aan? Schrijf je in!